Hur många lingon finns det i världen?

Gokväll, klockan är 23:40, jag och Jamina har precis kollat på "Hur många lingon finn det i världen".
När det var typ 10-20 minuter kvar på filmen så hörde jag bara hur Jamina satt och grät i mitt täcke... om ni ser filmen så fattar ni säkert varför hon grät. Ganska sorgligt faktiskt.. :( men hur som helst så har vi bytt täcke nu, så hon får ha det täcket hon grät ner och jag fick ta ett annat, heheh.. :d
Jag tycker också att ni ska se den filmen, den är både rolig och bra!
______________________________________________

I två dagar så har jag och Jamina gått runt och pratat om en sjukt rolig, grej som kommer att hända om en månad, exakt en månad idag faktiskt, helt otroligt rolig är den, seriöst, shit asså! :D You can't imagine!
Så nästa helg ska jag och Jamina ut och shoppa, if you know what i mean :D Ser fram emot det också!

Kommer skriva mycket mer om det senare, typ kanske en gång i veckan eller så, asså om just detta!

Nu är det väl annars dags för mig och Jamina och prata vidare, eller sova, vi får se. Skriver nog nått imorgon med! Godnatt :)

  

 
                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0