Ewe och Emma!

Idag har det varit en gaanska normal dag, heheh.... ungefär som dom brukar vara, rolig!
Sen efter skolan så åkte jag, Emma och Ewe till Alingsås för att hämta min legitimation och äta. Men vi kunde inte riktigt bestämma vart vi skulle äta, skulle vi äta på AlingThai eller på Max? 
Jag och Ewe va för AlingThai, och Emma ville till Max... men tillslut så fick hon med mig och Ewe till Max mot våran vilja.. heheh...
menmen, när vi väl hade kommit fram och jag skulle beställa så tyckte jag att jag kände igen hon som tog emot min beställning, sen efter jag hade betalat så frågade hon om jag hette Ida, och då fattade jag att det var min syssling som stod där som jag inte har träffat på typ 7 år, och hon kände igen mig! Riktigt kul! :)
Det var typ min dag!
Jag lägger inte in världens roligaste inlägg, men jag lär mig väl ;)
Snygga, japp, japp !
Sötnosen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0