Smögen, trummor, och Lina!

Igår åkte jag, mamma och pappa till Smögenbryggorna, det var väl kul, men svin dyrt! Och dom hade en OnePiece butik där, as najs :D
Vi åt på ett ställe som heter Roys delikatesser, jag beställde en hamburgare, men den var typ 3 cm tjock och smakade bara kött, altså utan kryddor eller någonting, det va as äckligt, så jag åt av pappas Fish'N Chips, det var däremot as gott! Mumssss!
_______________________________________________________________________________

Lina
När jag kom hem från smögen så åkte jag till Lina, då spelade vi ett töntigt barn spel ''Viva Piñata'' HAHAHAHA shit, det är faktiskt gaaanska kul :D Ron är en snigel.

Och inatt vaknade jag av att Lina knuffade på mitt ben, sen såg hennes armbåge över mitt huvud, och sen knocka hon mig med armbågen på min underläpp, den jäveln....

Nyss så spelade vi trummor för att vi skulle öva inför när vi ska spela in en skiva med Rocktorpet, ni som inte har sett när jag spelar trummor kan klicka här :D

Tjolong så längee ! :)
                                            

Kommentarer
Postat av: Enander

Jag har en fototävling på min blogg nu, kika gärna in och delta :)



Direktlänk: http://enaander.blogg.se/2011/july/d.html#comment

2011-07-25 @ 19:43:36
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0